onsdag den 14. november 2007

HELT SPECIAL DAG IDAG

Ja, kære venner. Dette er virkelig en historisk dag for mig. Nu har min pc været til reperation og er klar til at blive sat til. Men jeg ville lige skrive dette her i bloggen inden det sker.
Denne her tid for mig har virkelig været frustrende - Jeg har været totalt sat ud af spillet - Jeg har da godt nok haft denne her lånepc men det er ikke det samme som min egen pc. Den kan jeg jo installerer og fragmenterer og reparerer som jeg har lyst til. Det kan jeg ..... ikke rigtig tillade mig på en "låner".
Tro mig nu glæder jeg mig vildt til at komme igang med at lave alle min "hænge"opgaver. Jeg er jo vildt bagud. Skal igang med at optage mig selv og filme .... Lyder sikkert åndsvagt - men jeg glæder mig.
Jeg forstår pludselig hvad det vil sige at få som straf at ungerne ikke må åbne deres pc i en hel uge. Denne straf er ikke længerer brugbar her hos os. Det er den værst tænkelige straf nogen overhovedet kan få. "ER I EGENTLIG KLAR OVER DET"
NÅ men nu piller jeg stikket på denne her ud og så ser vi hvad der sker.
På glædelig gensyn

2 kommentarer:

madazz sagde ...

min comp gik ned under 26 timers prøven i socialprøven.. arrrggg Og den var til rep i 1½ månede sidste vinter..
Så jo jeg ved godt hvordan du har haft det, og følt med dig.

lis faurholt sagde ...

Jeg får øjeblikkelig en ide til et nyt tema til næste års multimedieundervisning (bare rolig, ikke dit forløb ;). Vi kunne kalde det "Nix pille, slut, prut PC forbudt" *lol*
SÅ KA' DE LÆRE DET!