torsdag den 10. april 2008

Tur til Bifrost i Randers


Torsdag den 10 april drog vi Jette - Birgitte og jeg afsted til Kunstskolen Bifrost i Randers. Vi hyggede os på vej derop med kaffe,the og rundstykker. Vi mødtes med Tine - Birthe og Lone.
Da vi ankom blev vi modtaget af personale og bruger - som straks gik igang med at fremvise og fortæller om deres værker. De var alle begejstret og utrolig optaget af deres job/arbejde. På min Flickr kan I se alle billederne som jeg tog. Efter rundturen tog vi på Cafe Gaia som også er en del af Handihuset. Det var en ganske uforglemmelig da med masser af dejlige mennesker i et stort hus.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Pen Drive, I hope you enjoy. The address is http://pen-drive-brasil.blogspot.com. A hug.

Anonym sagde ...

Hej Helle
Hvor er det bare kanon det du har lavet over vores studie tur. Det er dejligt at gense billederne igen og mindes tilbage til en helt igennem super god og for mit vedkommende lærrig og inspirende dag. Jeg fik bare lyst til at komme i gang med det samme jeg kom hjem.
Smil og tanker og tak for en dejlig tur.
Jette

Anonym sagde ...

Ja, formentlig sa det er