søndag den 7. oktober 2007

Billed med effekt.



Yes - det har var virkelig en fed oplevelse. At side og "lege" med alle mulige forskellige effekter.

Hmm får lige en tanke omkring det forrige billed imens at jeg skriver dette.

Er det mon den bundne opgave som får mig til at gå i stå?

Er jeg ikke god til at lege når det er konstrueret leg? Tror måske at jeg er bedst til fri leg. Så det er det som jeg begiver mig ud i herefter.

Nå men denne her opgave var en succes oplevelse for mig. Her er der uanede muligheder. Dette er virkelig en helt ny verden. Har lavet alle mulige forskellige ting. Men denne her som er lagt ind blev rigtig flot synes jeg. Den effekt som jeg gerne ville have med stenene fra Skads Kirke kom virkelig frem. YES.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

I inclination not concur on it. I regard as precise post. Expressly the title-deed attracted me to read the intact story.

Anonym sagde ...

Good fill someone in on and this post helped me alot in my college assignement. Say thank you you seeking your information.