onsdag den 17. oktober 2007

Hvad børn dog siger!!!!!!

Sad og kiggede på Lis side om børn og vittigheder. Her kommer lige en samtale imellem to piger på 4 år i min børnehave.
Sarah fortæller om at hun har astma og at hun har brug for hendes inhalator. Hun siger: Helle jeg har astma så jeg skal have min inhalator. Nå siger Juliane, kommer der astma ud af den. Nej siger Sarah, men hvis jeg ikke får den kommer jeg i en kørestol. Kan man det Helle siger Juliane, komme ud og få en køretur med astmaen.
Jeg kunne næsten ikke svare. Jeg var fuldstændig færdig. Elsker de unger.

2 kommentarer:

madazz sagde ...

I mandags i børnehaven: Anders løber over til Daniel (voksen) Og siger begejstret: " Daniel Daniel vi skal ha mål til topkorn i eftermiddagsmad"

Dvs jeg lavede et bål og havde lovet vi kunne lave popcorn når vi havde fået eftermiddagsmad.

Anonym sagde ...

Hej Helle, vi var sidst ude at gå med alle børn. Jeg gik foran Kim og Kira. Kim: "Når vi er stor, er vores forældre helt gamle". Kira: "Og når vi er gamle, er vores forældre pensionister."