tirsdag den 27. november 2007

Min første uge

Den foregående uge er jeg startet op på at løbe igen. Det er virkelig fedt at komme afsted. Forstil jer en frostklar morgen - himlen er næsten rød og skyer ligner bare så tråde. Nøj hvor er det fedt at løbe så. Godt nok lidt koldt de første 2-3 min men så går det over.
Tanken om at komme igang med at løbe igen har virkelig strejfet mig mange gange - men p.gr.a den her diskus har det ikke kunnet lade sig gøre. Men nu er jeg kommet igang igen. Mit mål er at jeg på 10 uger kan komme op at løbe 8 km igen. Det ville være super for mig. Så hvis I en morgen møder en løber i sort hætteklædt trøje med snot i næsen og øjnene i vand. Så er det bare MIG. Bliv ikke bange. Prøv det selv.
:-)) Her er lige en hjælp til hvis du gerne vil igang med løb. Samtidig med at jeg løber 3 gange i ugen - har jeg jo stabilitetstræning og styrke/konditionstræning 2 gange om ugen. Så jeg har kun hviledag fredag og søndag. Dejligt.

Ingen kommentarer: