søndag den 13. januar 2008

Tiden der bare gik

Nu er det sidste indkald overstået på 4.semester. Det var så det. Eller?.
Hvis jeg kigger tilbage i 2007 så er der godt nok sket meget på alle plan.
1. årsprøven som blev overstået i forbindelse med studiet. Den efterfølgende hyggetur efter prøven. Dorthe som fejrede min fødselsdag på den Irske Pub - og gud ved hvor hun fik den ide fra - Jeg havde overhovedet ikke fødselsdag. :-) Typisk Dorthe. Hende skal jeg snart væres sammmne med igen. Vi skal nemlig have værkstedsfag sammen i grenvalg. YES. Det glæder jeg mig til.

Mange ting er værd at nævne her, men ikke alt skal nævnes.
I kan jo selv begynde at tænke tilbage på hvad I har lavet i 2007.

Nu er jeg så igang med det nye år. Er faktisk blevet faster her den 4. januar. Det er vist gået i "det kan lige vente" bogen indtil at eksamen var overstået. Men jeg bleve faster til en dreng og en pige (tvillinger) Det glæder jeg mig til at prøve den fine titel af.

Lige nu har jeg ikke nogen planer for de næste 3 uger. Ingen lektie - Det er en sær men dejlig fornemmelse. Måske skulle jeg tage at få besøgt nogle af alle de venner, jeg har svigtet her i november og december måned. Hvis de da stadig er "mine" venner.

Ingen kommentarer: