tirsdag den 10. juni 2008

Sommerferie.

Hvor er der fedt sommeren er over os og vi har været på sidste indkald her på 5 semester. Vi har været oppe i værkstedsfag som gik forrygende. I den forbindelse var vi - Michella - Jette og jeg været en tur i København. Vi skulle besøge en billedkunstner Peter Eichen, wow han var klog. Han underviser udviklingshæmmede på CSV i Brønshøj. Utrolig inspirerende dag. Bagefter tog vi ind på Strøget for at spise frokost. Michella tog hjem med eftermiddagstoget. Jette og jeg to i Tivoli for at se Martin. - Vi havde en hyggelig dag og aften.
Det er lidt underligt, de ordinære skal i praktik og os gamle meritter skal skrive udviklingsprojekt og til eksamen i pædagogik og socialfag. Der er da sket meget siden jeg sidst har skrevet. Er startet på nyt job på Døgnophold for unge mennesker. FEDT JOB, er fuldstændig vild med det.

Til august når vi starter i skole igen foregår det så i Åbenrå. - Det bliver spændende.
Ferien fra skolen består af rengøring af mit hus (det er trængt) ellers bliver det arbejde og en ferie til Bulgarien (Albena) vores ferieparadis. Turen går igen i år sammen med Anne og Allan - Kristian og Jonas. I år skal Kristian gi is - han er nemlig blevet konfirmeret.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

hvad jeg ledte efter, tak