mandag den 30. juni 2008

Sommer 2008

Så kom den endelig den sommerferie. Mark og Mille tager afsted til Alicante på ferie i en uge, for at bo hos Mille´s far. Så her bliver stille. Mads er jo på job hver dag hos Toyota. Vi er igang med at lægge ny terasse. Spændende hvordan det kommer til at se ud. Jeg spørger for meget, siger Jesper. Jeg kan nemlig ikke lige helt se hvordan det skal komme til at se ud. Har intet at skulle have sagt der.
Indretningen det er så min del. Har været ude at købe nye havemøbler dertil, så nu venter jeg bare på at få det hjem. Sådan at jeg kan komme til at hygge mig der, når Jesper og Mark kører på MC-træf.
Tvillingerne er blevet store - de fylder et ½ år på fredag. De er de lækreste unger

De er faktisk blevet ret dygtige. De ruller på gulvet og Matilde kravler baglæns. Nogle ganske fantastiske dejlige unger - men hvordan skulle de også blive andet.
Go sommer til jer alle

3 kommentarer:

madazz sagde ...

Der er sku varmt i Alicante!!! Har lige tilbragt otte dage i og omkring byen.
Flot en studerende kan købe havemøbler til næsten 6000 kr!!

Den faglige Multimedieblog sagde ...

;-)))) Ja vi lærer at spare. Fortsat go rejse. Det er helt vildt godt at følge med i jeres tur. Vi skal selv derned senere.

Synne sagde ...

Sikke et par dejlige størrelser....vi nyder det grå, men dejlige, danske sommervejr, på Ærø, men ser alligevel frem til næste uge, hvor de lover høj sommer med sol og varme..