fredag den 29. august 2008

September






Så er sommerferien over og Bulgarien er bag os. Tror nu nok at vi (Jesper og jeg) er nødt til at tage endnu en lille rejse derned inden året er omme. Men nu ser vi hvad vi kan få af afbud til vores lille by Albena. Det var en ganske fantastisk ferie vi havde med Familien Hesselberg.
Hele sommeren har Jette (min studieveninde) malet vores egne billeder og været på udstilling. Vi har bl.a været inde at se udstillingen Frem i Lyset med 9 brugere fra Kunstværkstedet her i Esbjerg. Ganske flot udstilling.

Nu skal vi så igang med Udviklingsprojekt. Det blir så godt. Vi har allerede booket tid hos Peter EichenCSV Brønshøj igen for at komme og følge hans elever i opstartsperioden på skolen. Vi skal i den forbindelse også på besøg på Kunstskolen for Udviklingshæmmede. Det blir helt vildt spændende. Vi glæder os. Så er det spændende at se om vores familier får noget at spise i de dage vi er overthere.
Her er lige nogle af de billeder jeg har malet i løbet af sommeren. Øver mig stadig på at blive bedre. Stopper ikke med at male nu. Det er her jeg finder ro.

Ingen kommentarer: